Plan for forårets tirsdagstræning
Til forårets tirsdagstræninger kan du løbe en orienteringsbane i skovene omkring Sorø og Slagelse.
Nu begynder forårssæsonen. Det betyder, at OK Sorøs orienteringstræning starter om tirsdagen. Banerne bliver pga. corona sendt til klubbens medlemmer pr. mail før træningen. Der er fem baner, som varierer i længde og sværhedsgrad. Det er muligt at printe baner i klubhuset.
Mulighed for corona-selvtræning
De fleste tirsdage er der mulighed for corona-selvtræning i et angivent tidsrum. Se informationer om mødested og tidsrum for selvtræning i kalenderen eller på OK Sorøs Facebookside.
Nyt tiltag: Instruktion kl. 17.15
Som noget nyt er der fælles instruktion kl. 17.15 for børn, unge og voksne i klubben, som gerne vil blive bedre til orienteringsløb. Instruktionen er et tilbud, som varer ca. 10 minutter og er niveauopdelt - og dermed ikke kun for begyndere. Myndighedernes corona-retningslinjer for udendørs idræt vil blive fulgt.
Her vil typisk være en kort gennemgang af et teknisk element, som du kan øve efterfølgende på den valgte bane. For de yngste løbere vil instruktionen være kombineret med en o-relateret leg.
Begyndere/børn i alderen 5-9 år (eller andre, der har behov for en skygge) skal selv tage en voksen med til at hjælpe undervejs.
André Gautier og Henriette Baun Gautier står for instruktionen.
Plan for tirsdagstræning
Tirs. 13. april: Slagelseskovene Tirs. 20. april: Stenskoven (HG arrangerer)
Tirs. 27. april: Tersløse Bøgeskov
Tirs. 4. maj: Grydebjerg
Tirs. 11. maj: Slagelseskovene
Tirs. 18. maj: Glumsø
Tirs. 25. maj: Kongskilde
Tirs. 1. juni: Feldskoven og Frederiksberg Skole
Vejvalg på O-track
Baner fra tirsdagstræningen vil blive lagt på O-track, hvor du selv kan lægge dit løb op. O-track er en app, hvor du efterfølgende kan se dit eget og klubkammeraters vejvalg.(Vejledning til O-track)
Det er Mette Filskov og Tine Demandt, der står for planlægningen af tirsdagstræningen. Læs mere: Tirsdagstræning og Ny i klubben
abc_test
Emphasize the importance of intellectual humility, which involves being open to new ideas, admitting when one is wrong, and being willing to revise beliefs based on evidence and reasoning. Encourage students to value learning over being rightEngage with Diverse Content Provide students with diverse and challenging content that requires critical analysis and synthesis of information from multiple sources. write my assignment for me This includes texts Provide timely and constructive feedback on students' critical thinking efforts. Encourage them to reflect on their learning process, areas of strength, areas for improvement, and strategies for enhancing critical thinking skills.
abc_test
abc_test
abc_test